Monday, December 13, 2010

BoNeS S5

salam....
aku bru past tgk cter bones kat channel 710....mula2 dulu....rase mcm x best jer......tp bile tiap2 ari aku tgk kn....lame2 aku jdi mnt ngan cter tue......sume nyer abng aku nyer pasal la......die yg ajar aku......hahaha.....cter die seakan2 mcm CSI la.....kire seangkatan....tp mmg best....klu korang nk tgk cter tue.....wat mase nie.... setiap ari isnin hingga jumaat kul 9.55 malam kat channel 710 astro.....
tp tu bkn perkara sebenar.....ari ni nyer cter aku mnt sbb ade watak bru .....kire saintis baru la kan.....dalam watak tu die ni beragama islam.......at least....depa x pndang rendah kot ngan agama kite......jarang aku dpt tgk cter org putih ni ade watak orang beragama islam kecuali cter tu mmg berkenaan ngan agama islam.....btul x....huhu.....wlu ape pun....cter bones nie mmg best.....try la tgk.....=)

No comments:

Post a Comment