Monday, June 4, 2012

NAK KURUS...NAK KURUS....HAHAHHAHA...

Salam....
ari ni aku nk cter pasal aku nak kurus......ari tu la pg umh mkcik aku kan...saje la hti ni nak menimbang.....pergh.....dah bert rupenyer aku nie.....jd nak x nak...aku pun berjoging la ngan parent aku tiap2 petang......
aku joging kat tasik SHAH ALAM.........serius tempat tu mmg best la tuk joging.......srnk......penat2 kite lari....kite leh tgk pemandangan.....slalunya...pg2 atau petang2....ramai parent akan bwk ank2 dieorg pg tmn tu tuk bermain....kire riadah lah...hahaha.....bkn tu jer tau.....klu ler korang ade roti2 yang dah x elok tue kan....blh jer bwk......pi bg kura2 ngan ikan mkan....dpt gak pahala kan....hehehe....
ok la...tu je tuk kali ni....ni den ngah siap tuk pg joging ngan parent....bye...=)

No comments:

Post a Comment