Wednesday, April 24, 2013

WeLCoMe BaCK.....

Wah...... pejam celik pejam celik....dah hampir setahun aku x tulis ape2 kat blog.....almaklumlah bz.....bz ker.....mmg bz pun.....mcm2 hal...... ngan keje nyer...ngan blaja nye.....ngan assgmnt nye.... ngan exam nye......penat wooo....... btw.....ape cter baru aku nk sampai kn yek....... oh ye....salah satu tugasan yg aku kene buat adalah berkenaan ngan blog......hope ok la.....hahaha..... seperti biasa....aku masih mnt ngan benda2 yg berkaitan ngan korea...... bru2 ni de lagu bru kn....gwiyomi...hahaha....sume pakat wat yg plg cute kan...... so aku pun cuba gak la....kononnye nk nmpk cute gak la....tp bile tgk kat cermin.....xde la cute pun....so terpaksa la aku batalkan impian aku nk wat video tuk masuk kat utube.....aku bg je la peluang kat org lain.....hehe........ape lg yek.....oh...masih single....hahaha.....promote diri sendiri la pulak....dah2....mmmm.... bdk2 aku semakin nakal dan nakal.....tp still blh kawal sbb aku garang....wei garang ke.....bukan2.....tegas......time depa salah aku tegur n marah...time depa ok...aku blh main2 ngan depa mcm kawan depa sendiri.....cukup la sampai sini dulu....nnt de new story...aku update lgi......chow..... salam.........May ALLAH bless u all....=)

No comments:

Post a Comment