Sunday, June 12, 2011

JoGiNg....=)

salam....hari nie saya nk kongsi cter...ape rutin yang saya buat pas abih balaja kat maktab....hehehe...... kemas umah dan sebgainya tu mmg kene buat la kan......ni ade lg satu rutin yang family saya akan buat... hampir tiap2 hari....klu xde pape yang mustahak la kan.......
JOGING.... mesti sume org pernah dgr kn perkataan tue....hehehe......sejak abih maktab nie.....tiap2 hari aku akan berjoging ngan ayah aku..... pagi dan ptg......hehhe....sebelah pagi ngan ayah jer.....petang lak ngan mak dan ayah......
bagus gak joging ni....sbb ape aku kate mcm tue.....hehehe......sbb sekurang2nya aku leh la nak kuruskan badan......ceh wah.......hope dapat la aku kuruskan badan kan...... aku slalu joging kat tasik shah alam........ srnk kot berjoging kat situ.....leh tgk org ramai yang mcm2 ragam....
tapi bukan tu jer...pemandangan nya pun....indah dan mendamaikan......yang paling aku suke adelah......ikan dan kura-kura........kat situ byk kura2........kite leh bg dieorg makan tau.....tp yang plng kelakar....tiem aku x bwk roti....time tu bkn main byk lg....tp bile aku bawak roti....susah tul nk nmpk......klu ade pun.....bile aku bg mkn.......bkn nyer nk mkn......itu x pe lagi.....ade tue....aku bg dpn mate die lg....tp x nmpk.....hehehe......geram jer......
itu je kot nk kongsi kali nie........marilah ramai2 kite berjoging untuk menyihatkan badan......hehehe...take care sume.....=)...salam....

No comments:

Post a Comment