Thursday, June 2, 2011

Setelah 3 thn aku bertungkus lumus...akhirnya....tamat gak aku blaja kat IB.....hahaha....mesti org pikir ISTANA BUDAYA kan....bukan lah..... IB tu INSTITUT BAHASA...... atau skrg ni dah di beri nama IPG KBM yang membawa maksud INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS BAHASA MELAYU...... aku amik cos untuk prasekolah...... so la ni ngah tunggu posting.....rase mcm x sbr gak nk tnggu posting......nak jumpa murid-murid.....hehehe......
Berbalik pada cerita IB...... banyak pengalaman yang aku ngan kengkawan alami...... banyak aktiviti yang kami kena handle.......walaupun rasa penat....tp sbnrnya aku enjoy buat bnda tue......tp biasala...ble dah pnt kn.....mrh2 n grm tu mesti la ade......hahaha...tp x kisah la...aku ttp amik bnda tu sbgai pengalaman yang boleh aku guna pada masa hadapan....

Mungkin aku lbh byk pengalaman berbandng rakan2 aku kat dlm kelas....aku rasa la.....sbb aku telah dipilih untuk menjadi JPP...iaitu Jawatankuasa Perwakilan Pelajar...... kat sini pun byk aktiviti yang aku buat.....byk majlis yg kami kena handle......beberapa aktiviti yang aku rasakan besar adalah........ ORINTASI PELAJAR BAHARU dan menguruskan MAJLIS MAKAN MALAM PERDANA untuk 2 TAHUN...... tp aku ttp srnk....sbb sumenyer memberi kerjasama yang sgt baik....kami saling tolong menolong.....sama mcm rakan2 sekelas aku.......kami still together walu ape pun terjadi.....=)
Actually.....aku rindu ngan kawan2 aku ngan keadaan mktb.......ntah bila la kite leh jumpa lg kan......aku doakan...smga sume insan2 yang aku syng...akan bejaya dengan jayanya......amin....love u guys...take care dimana pun korng brada.....=)

No comments:

Post a Comment