Friday, June 10, 2011

K-POP........ musim demam k-pop...hehehe

salam....annyoeng....=)
hi semua...pekaba....ari nie nk cter pasal k-pop...... klu sebut jer perkataan k-pop nie...sume org mesti tau kan......yang pompuan mesti dah terbayang muke2 hensem.....bg laki lak....mesti la terbayang wajah pompuan2 yang cntik dan cute......btul x.....
semenjak dua menjak nie......kumpulan2 penyanyi korea nie bagaikan cendawan tubuh selepas hujan....btul x....hehe....... mcm SHINEE, BEAST, SUPER JUNIOR, 4 MINUTE, MISS A dan banyak lagi.....itu yang aku tau la.....tapi adekalanya....nama kumpulan tu aku x pernah dgr pun ade..... hehehe.... tp kumpulan2 yang aku sebut kat atas tue....tu sume group yang aku suka.....lagu2 die best2....
untuk peminat kumpulan BEAST.......1 JULAI nie....depa akan mai turun kat sunway......klu x silap aku kene byr.....so kalau dah name nyer peminat kan......,esti snggup byr.....btul x.....hehehe..... aku pun teringin nak pg gak....tp time tu dah ade program yang x dpt dielakkan....kire dah rancang lame.....
untuk semua peminat2 group k-pop nie....teruskan meminati mereka......x kisah muzik ape yang dieorng bwk....janji sedap...kire ok la....muzik tu kan x de batasan....hehehe.......ok la wat mase nie....sambung lain kali......take care......saranghae....<3

-kamsahamnida-

No comments:

Post a Comment